Tel af naar nummer 1: de Owl City Top 40!

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen (bij wijze van spreken dan):

Op zaterdag 5 juli a.s. bestaat mijn persoonlijke chart, de FZ Top 40 alweer 2,5 jaar! Dat moet gevierd worden. Ook is dan Adam Young (Owl City) jarig, dus besloot ik om een Owl City Top 40 te maken! 

Het was een lastige opgave, maar uiteindelijk is het me toch mooi gelukt. Ik zal de lijst dit weekend in stukjes online zetten op deze blog. Welk nummer staat op #1? Dat weet je zondagavond 6 juli. Als ik me aan de planning houd, natuurlijk…

Volg me op Twitter of volg Flip Music om de lijst te volgen en erachter te komen welke van de vele Owl City-nummers op #1 staat in de Flip Music Owl City Top 40!

This entry was posted in specials. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

