Review: Demi Lovato – Heart Attack

Je kent haar misschien als Disney-sterretje uit films als Camp Rock. Maar in 2008 brak ze door als zangeres. Met haar debuutsingle This Is Me (featuring Joe Jonas, óók een Disney-figuur) scoorde ze een top 10-hit in de Verenigde Staten. Haar grootste hits scoorde ze in 2011 en 2012 met Skyscraper en Give Your Heart A Break.

Wellicht is Demi Lovato op dit moment bezig met het scoorden van haar allergrootste hit. Vorige week premieerde Demi haar nieuwe single Heart Attack! Deze stond meteen bovenaan de Amerikaanse iTunes-lijst, en zal deze week ongetwijfeld hoog enteren in de Amerikaanse Billboard Hot 100, en zelfs in Nederland is het nummer al in de iTunes Top 100 gesignaleerd, wat ik bijzonder vind aangezien haar vorige single hier niks deed.

Ik hoop dat Demi Lovato eindelijk eens doorbreekt in Nederland, want dat verdient ze, en helemaal met zo’n geweldig nummer! Demi is snel aan het groeien van Disney-ster die alleen maar vrolijke, niet veel betekende kinderliedjes zingt, naar een zangeres die met haar popliedjes ook het oudere publiek aanspreekt. Heart Attack is een goede opvolger van Give Your Heart A Break, maar is naar mijn mening veel beter. Ze maakt de overstap van dance-pop naar elektro-pop, en dat bevalt mij wel bij haar. De plaat staat bij mij al non-stop, en daarom geef ik het een dikverdiende tien als cijfer!

Cijfer: 10,0
Genre(s): elektro-pop
Album: TBA

Demi Lovato singles discografie:

  • This Is Me (feat. Joe Jonas) (2008)
  • Get Back (2008)
  • La La Land (2009)
  • Here We Go Again (2009)
  • Remember December (2010)
  • Wouldn’t Change A Thing (feat. Joe Jonas) (2010)
  • Skyscraper (2011)
  • Give Your Heart A Break (2012)
  • Heart Attack (2013)

Demi Lovato studio albums discografie:

  • Don’t Forget (2008)
  • Here We Go Again (2009)
  • Unbroken (2011)
  • TBA (2013)
This entry was posted in Reviews and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

