Review: Haim – Falling

Ieder jaar houdt de Britse omroep BBC een soort verkiezing waarbij de Sound of… van dat jaar wordt gekozen. Eerder wonnen o.a. Keane, 50 Cent, Mika, Jessie J, Adele en Ellie Goulding al, en dit zijn tegenwoordig bekende namen! BBC Sound of 2013 is gewonnen door Haim, een Amerikaanse groep bestaande uit drie zussen Este, Danielle en Alana Haim. In juli 2012kwam hun eerste EP Forever uit. Opvolger Don’t Save Me zal op het debuutalbum komen te staan, samen met de gloednieuwe single Falling!

Falling is een redelijk nummer, maar helaas niet zo goed als Don’t Save Me. Het heeft wel weer de typische Haim-sound die ik wel goed vind. Leuk voor op de playlist, maar ik denk dat het niet zo geschikt zal zijn voor de hitlijsten.

Cijfer: 6,0
Genre(s): pop
Album: TBA

Haim singles discografie:

  • Forever (2012)
  • Don’t Save Me (2012)
  • Falling (2013)

Haim albums discografie:

  • Forever – EP (2012)
  • TBA (2013)
This entry was posted in Reviews and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

