Review: 89ers – Go Go Go Go!

89ers is een Duits producersduo bestaande uit Paul Hutsch en Claudia Heymanns (Paul is ook zanger). Het dance en trance-duo bestaat al sinds 2002, en hebben sindsdien al 14 singles uitgebracht. In 2006 coverden ze het nummer Blue (Da Ba Dee) van de Italiaanse act Eiffel 65. In deze review behandel ik niet hun laatste single Louder, maar de single daarvoor: Go Go Go Go!

Go Go Go Go! is een lekker fout nummer, wat me doet denken aan vroeger. Aan welk nummer het me precies doet denken, weet ik niet echt, maar het doet me ergens aan denken. Na een paar keer luisteren in het echt te gek!

Na een korte review gaan we dan maar over naar het cijfer e.d.!

Cijfer: 8,0
Genre(s): dance
Album: (geen album)

89ers singles discografie:

  • Wap Bam Boogie/Ladies Time (2002)
  • Kingston Town (2003)
  • Funky Beatz (2005)
  • Words (2005)
  • Ritmo Forte (2006)
  • Higher Love (2006)
  • Blue (Da Ba Dee) (2006)
  • The 89ers Boy (2007)
  • Hol Me Now (2008)
  • Jump With Me (2009)
  • Human Nations (2009)
  • It’s Okay & Alright (2010)
  • Go Go Go Go! (2011)
  • Louder (2011)

89ers studio albums discografie:
– (geen albums bekend)

This entry was posted in Reviews and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

