De stand van zaken!

Inmiddels is december alweer begonnen, dus het lijkt me tijd voor weer een ‘huishoudelijk’ informatiebericht!

– Vandaag is de nieuwe, wekelijkse rubriek ‘Over de grenzen’ online gekomen. Iedere zondag bespreek ik uit vier of vijf landen hits die alleen daar hits zijn. Verder komt ook de nummer 1 in de iTunes Top 100 van de wereld aan bot.
– Jullie kunnen tot en met 31 december om 12:00 uur hier stemmen op de beste nummers van 2012. Op oudejaarsdag tussen 18:00 uur en 00:00 uur maak ik de uitslag bekend.
– Op 24 of 25 december presenteer ik (waarschijnlijk) een Kerst-rubriek met een afspeellijst van nummers die jij tijdens Kerstmis kunt luisteren.
– Op 31 december verschijnt in de loop van de dag op de pagina ‘Best of 2012’ een terugblik op 2012, en daarbij presenteer ik ook de FZ Top 40-jaarlijst.
– Per 1 januari 2013 verhuis ik al mijn hitlijsten naar dit blog. Ook de FZ Top 40, die tevens ook nog te vinden is op de Blogspot-website.

Lijstjes te vinden op dit blog vanaf januari 2013:
– Airplay Top 30
– Album Airplay Chart Top 30
– Album Chart Top 10
– FZ Top 40
– FZ Top 40: Re-entry Chance Top 10
– Airplay maandlijst (zowel albums als singles)
– All-time artiesten (wekelijks bijgewerkt)
– All-time singles (wekelijks bijgewerkt)
– Op 31 december jaarlijsten van bovenstaande charts

Ook zullen er wellicht andere nieuwe dingen geïntroduceert worden, maar daar moet ik nog even over nadenken!

This entry was posted in Nieuws. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

