Even wat ‘huishoudelijke’ informatie!

Het is alweer bijna een maand geleden dat ik de eerste review plaatste op dit blog. Pas een paar dagen na de dag van de eerste review ben ik er achter gekomen dat dit blog hoofdzakelijk om reviews is gaan draaien, terwijl het mijn bedoeling was om op meerdere manieren muziek op de bezoekers (jullie dus) over te laten komen.

Wat ga ik doen? De ‘wekelijkse blogpost’ is inmiddels verdwenen, en vanaf 30 november zal er iedere maand een terugblik komen op de afgelopen maand. Althans, qua muziek. Wat voor leuke muziek heb ik ontdekt, of wat vond ik vreselijke platen? Je leest het dan!
Op 31 december zal er naast een maandoverzicht, ook een jaaroverzicht komen! Op mijn FZ Top 40-blog zal ik die dag de FZ Top 40-jaarlijst presenteren, en daarbij link ik door naar dit blog, waarop ik een uitgebreid jaaroverzicht zal maken van het jaar 2012. Meer informatie hierover volgt!

Het laatste, en vooral voor nu belangrijke nieuwtje, is: De Flip Music Album Twee-weekse! Dat wil zeggen dat ik de komende twee weken extra veel albumreviews plaats, omdat er enorm veel leuke albums uitkomen! Afgelopen maandag trapte ik de Album Twee-weekse af met de review van Cee-Lo Green’s kerstalbum, en vandaag reviewde ik Taylor Swift’s nieuwe album Red. Tot en met 25 november staat er nog voor bijna elke dag een albumreview gepland! Dit betreft albums van OneRepublic, Nicki Minaj, Pitbull, Rihanna, Green Day, Little Mix, Kelly Clarkson, One Direction en Stooshe.
Het album die ik morgen, 14 november, ga reviewen is… Global Warming van Pitbull!

Dat waren even wat belangrijke ‘huishoudelijke’ nieuwtjes!

Zoals elke post op dit blog sluit ik ook deze af met een video! Om je alvast voor te bereiden op de review van Global Warming morgen, kun je hieronder een track van het album beluisteren!

This entry was posted in Nieuws. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

