Album review: Loreen – Heal

Eerder op dit blog zag je al de review van de single My Heart Is Refusing Me van Loreen verschijnen. Die vind je hier! En vooral na de Songfestival-hit Euphoria mag het wel eens tijd worden voor een album. En dat zal Loreen ook gedacht hebben! Op het album Heal staan 12 tracks, waaronder dus Euphoria en My Heart Is Refusing Me. Maar ook de Zweede singles Sober, en het pas gereleasede Crying Out Your Name

Heal is het eerste album van Loreen, en is deze week verschenen onder het label Warner Music. Het album is geproduceerd door o.a. SeventyEight en Moh Denebi.
Zie hieronder de tracklist met erachter de cijfers die ik ervoor heb gegeven!

In My Head 6,0
My Heart Is Refusing Me 8,0
Everytime 5,0
Euphoria 6,5
Crying Out Your Name 6,5
Do We Even Matter 5,5
Sidewalk 6,5
Sober 6,0
If She’s The One 5,5
Breaking Robot 5,5
See You Again 5,5
Heal 4,0

Over het algemeen is het album dus een beetje matig, met uitschieters als Sidewalk en vooral My Heart Is Refusing Me, het beste nummer van het album, wat mij betreft!

Cijfer: 6,0

This entry was posted in Albumreviews, Reviews and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

