Een nieuw blog!

Hoi iedereen!

Allereerst, van harte welkom op dit nieuwe blog! Voor de zomervakantie had ik al een blog, maar nu ga ik verder op dit nieuwe blog. Ik ben er stiekem best wel trots op :$ (het design enzo.)
Maar voordat ik het alleen maar over het design van dit blog ga praten, wil ik natuurlijk even duidelijk maken waar dit blog over gaat: muziek. Natuurlijk al te zien aan de titel: Flip Music! Het blog bestaat tot nu toe uit 5 pagina’s: de homepage (waar je nu aan het lezen bent), Last.fm, waar een paar statistieken op staan.
FZ Top 40, de naam van mijn persoonlijke hitlijst, op die pagina zullen elke week de videoclips van mijn top 5 komen te staan. De 4e pagina is er eentje met links naar persoonlijke hitlijsten en andere interessante websites. En die lijst wil ik natuurlijk graag uitbreiden! Dus heb jij een website die wellicht interessant is en te maken heeft met dit blog, neem dan even contact met mij op via Twitter, of laat onderaan dit bericht een reactie achter.
Op de laatste pagina vind je iedere week een poll. Vul deze in als je wilt, en dan post ik de resultaten iedere zaterdag of zondag!

In de volgende post wat anders, want dit was meer ter introductie!
Maar zoals ik voortaan iedere blogpost af ga sluiten: mijn tops en flops, wat betreft nieuwe singles! (Althans: niet altijd heel extreem nieuwe, en maximaal 10 singles als top/flop!)

TOPS:
1. Rihanna – Diamonds
2. Gers Pardoel & Doe Maar – Liever  Dan Lief
3. Ke$ha – Die Young
4. Adele – Skyfall
5. Olly Murs ft. Flo Rida – Troubleamker
6. Sidney Samson ft. Will.I.Am – Better Than Yesterday
7. Labrinth ft. Emeli Sandé – Beneath Your Beautiful
8. One Direction – Live While We’re Young
9. Justin Bieber ft. Nicki Minaj – Beauty And A Beat
10. Maroon 5 – Daylight

FLOPS:
1. Lana Del Rey – Ride
2. Pitbull ft. TJR – Don’t Stop The Party
3. The Wanted – I Found You

Ohja, en voor dat ik het vergeet: bekijk ook nog even de rechterkant van de pagina! Daar staan: mijn tweets, regelmatig een nieuwe songquote, en meer. En als je wilt, kun je reageren op deze post – en natuurlijk delen via o.a. Twitter en Facebook!

Tot de volgende blogpost!

Flip

This entry was posted in Muziek, Nieuws. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

